فدراسیون وزنه برداری پیرو حواشی پیش آماده در مورد سفر تیم جوانان به اسپانیا بیانیه ای را صادر کرد. به گزارش خبرگزاری آنا، فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال حواشی پیش آمده درباره سفر تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران به مسابقات جهانی اسپانیا و در راستای تنویر افکار عمومی بیانیه‌ صادر کرد.  متن این بیانیه به شرح زیر […]

واکنش فدراسیون وزنه‌برداری پیرو حواشی سفر اسپانیا

فدراسیون وزنه برداری پیرو حواشی پیش آماده در مورد سفر تیم جوانان به اسپانیا بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال حواشی پیش آمده درباره سفر تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران به مسابقات جهانی اسپانیا و در راستای تنویر افکار عمومی بیانیه‌ صادر کرد.

 متن این بیانیه به شرح زیر است: 

لیست منتشر شده به‌عنوان نفرات اعزامی به اسپانیا، لیست اولیه ای بود که بیش از ۳ ماه پیش در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳  از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به شورای برون مرزی ارسال شد و بعد از آن در چند مرحله این لیست دستخوش تغییراتی شد. به طوری که  ۴ نفر از لیست خارج شدند، ۴ نفر با هزینه شخصی اقدام به گرفتن ویزا کردند و با هزینه خود به اسپانیا رفتند. همچنین پس تصمیم فدراسیون جهانی با توجه به اینکه یکی از نفرات محروم به اسپانیا رفته بود از اعزام ۵ وزنه‌بردار دیگر جلوگیری شد  و ۵ نفر از جمله رییس فدراسیون هم از سفر به اسپانیا اعلام انصراف کردند‌‌. در واقع کاروان وزنه‌برداری کشورمان متشکل از ۱۰ ورزشکار، ۴ مربی، یک داور، یک پزشک، یک خبرنگار و یک سرپرست به همراه نایب رییس فدراسیون عازم اسپانیا شدند.

با این وجود متاسفانه بعضی افراد با سو استفاده از فضای رسانه‌ای، طی روزهای گذشته اقدام به نشر اکاذیب و فراهم کردن خوراک خلاف واقع برای رسانه‌های معاند کردند که فدراسیون با جدیت مراحل شکایت از این افراد و رسانه‌ها را پیگیری می‌کند و از حق خود در برخورد با سودجویان و حاشیه سازان کوتاه نخواهد آمد.

+